Kliparty

Naším dalším úkolem bylo vytvořit kliparty zvířat. Měli jsme na výběr ze tří čtveřic a jedné šestice obrázků zvířat - ryba, škeble, šnek a strašidlo. Já jsem si vybrala škebli, šneka a strašidlo. Dělali jsme to v programu Zoner Callisto 5 FREE. Tenhle program je dost těžký na pochopení ale dá se to zvládnout. Dělala jsem to tak že jsem si vytvořila jednotlivé tvary a potom jsem si je různě změnila pomocí křivek atd. Jako první jsem dělala škebli, ta byla asi nejlehčí ze všech obrázků, ale stejně jsem jí dělala asi tři hodiny. Jako druhý klipart jsem nakreslila šneka, ten byl o něco těžší ale docela to šlo. No a jako poslední jsem kreslila strašidlo, no tak to byl horor, dělala jsem to cestou na Slovensko, asi třikrát se mi to vymazalo a ještě k tomu všemu mi vůbec nešlo vytvarovat tělo strašidla, takže to podle toho taky vypadá.:( Celková práce mě docela bavila, až na to strašidlo. No posuďte sami jak se to líbí Vám.:)

1)Škeble

2)Šnek

3)Strašidlo