Ozdobná jmenovka

Naším dalším grafickým úkolem bylo vytvořit jmenovku s naším uživatelským jménem. První jmenovku jsme měli udělat v starší verzi programu Malování. Vytvářela jsem jí pomocí mnohoúhelníků a čar ze kterých jsem nakreslila obrysy písmen které jsem potom spojila aby to vypadalo hezky. Další částí bylo že jsem to musela vybarvit a vymyslet si nějaké hezké a hlavně zajímavé pozadí do kterého jsem pak přesunula uživatelské jméno které jsem si předtím vytvořila. Potom už stačilo si obrázek přesunout do nějaké tapety kterou jsem si vybrala a bylo hotovo. Druhý obrázek jsme si měli vytvořit v programu-https://www.graffiticreator.net/ a to tak že jsem si vybrala jakoukoliv předlohu, napsala jsem si tam vlastní uživatelské jméno a už jsem mohla vybarvovat. Z mojí prací jsem spokojená, bavilo mě to protože jsme si to mohli udělat podle svojí fantazie a svého vkusu. Více mě ale bavila jmenovka v programu Malování protože na webu už jsme to měli předkreslené a v Malování jsem si to všechno mohla udělat podle sebe.:-) No posuďte sami která jmenovka se Vám líbí víc.:-)

1)Jmenovka z programu Malování                                                                                                                                                            

   2)Jmenovka z webu