Patchwork

Patchwork je specifická textilní technika. Jedná se o sešívání malých, různě barevných kousků látek tak, aby vytvářely geometrické vzory. Dnes se patchwork nejčatěji vyrábí z nových látek, speciálně pro tento účel navrhovaných. Patchwork je dnes vnímán i jako svébytná umělěcká technika, díla vyrobená tímto způsobem nacházíme v předních světových muzeích a galeriích.

A dost bylo teorie teď něco k práci, naším dalším úkolem bylo vytvořit patchwork (mozaiku) pomocí starší verze programu Malování. Dělali jsme to způsobem že jsme si vytvořili nějaký zajímavý tvar nebo obrázek a ten jsme potom nakopírovali a mohli jsme ho různě otáčet, měnit barvu tvaru a skládat do různých obrazců podle svojí fantazie. Práci jsme dělali ve škole a moc se mi nepovedla protože jsem vůbec nevěděla jaký tvar nebo obrazec mám nakreslit. Takže tím pádem jsem to ani moc nestíhala a hlavně asi 2 minuty před zvoněním se mi všechny barvy spojily do sebe takže jsem to musela nakresli celé znovu. No ale nebudu se na nic vymlouvat. Práce se mi dělala celkem dobře až na ty potíže. Doufám že se Vám můj obrázek bude líbit..:)