Vektorové obrázky

Naším úkolem bylo tentokrát vytvořit vektorový obrázek ptáků. Měli jsme na výběr z osmi možných ptáků a já jsem si vybrala sovu a holuba. Práci jsme dělali v novém programu Zoner Callisto 5 FREE. V tomto programu jsem na začátku docela tápala protože jsem se vůbec nemohla zorientovat takže si můžete představit jak to asi vypadalo když jsem doma kreslila ty ptáky:D. No takže než jsem je nakreslila tak to byl docela horor, někdy jsem už myslela že to kreslit vůbec nebudu ale potom jsem si řekla že bych to stejně někdy udělat musela tak jsem začala. Dělala jsem to tak že jsem si vytvořila potřebné tvary a potom jsem je k sobě seskládala. Sova měla být světlejší modrou ale mně se to líbilo víc touhle tmavší. Holub ten se mi nepovedl už vůbec protože má velké tělo a hrozně velkou hlavu a malý zobák:(. Dělala jsem to celkem dlouho protože jsem se snažila aby to nějak vypadalo ale myslím že se mi to stejně moc nepovedlo. Práce mě v celku bavila až na to neorientování v programu:)). No posuďte sami jak se Vám líbí moje obrázky:)